Zapytanie ofertowe na remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach.
1. Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny „Nasza Szkoła”
adres: Piotrowice 31
2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła”
w Piotrowicach.
2.2. Szczegółowy opis zakresu prac obejmuje druk oferty , stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
2.3. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Dlatego też ofercie należy
uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione
przez Zamawiającego ..
2.4. Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu i składowania gruzu, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje
gruz i odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i uwzględni te koszty w cenie oferty.
2.6. W związku z powyższym wymagana jest wizja lokalna miejsca wykonywania robót remontowych. W celu dokonani wizji
lokalnej należy skontaktować się z p. Marzanną Krzyżak.
3. Osoba upoważniona do kontaktów
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Marzanna Krzyżak – Dyrektor nr tel. 71 397 02 86..
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: pomieszczenie w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach nr 31.
Termin realizacji zamówienia: od 13 do 27 stycznia 2012r. .
Dokładny termin podpisania umowy zostanie ustalony z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrania w wyniku niniejszego
postępowania.
5. Miejsce , sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność) w siedzibie Zamawiającego: w terminie do dnia 5 grudnia 2011 r.(czwartek).
Termin składania ofert zostaje przedłożony do dnia 13 stycznia 2012 r.
z dopiskiem:
„ Oferta – remont pomieszczeń szkoły”.
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez
otwierania (liczy się data wpływu). Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień,
Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta
określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
7. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
7.1. Ofertę cenową – zał. nr 1.
7.2. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie
oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny
dokument właściwy dla oferenta –wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
7.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem prac remontowych – zał. nr 2
7.4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia – umowę konsorcjum.
Dokumenty powyższe mogą być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę kserokopii.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
8. Rodzaj i opis kryterium, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował najniższą ceną.
9. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą faksową lub mailową . Następnie w wyniku
rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia z wybranym Wykonawcą.
Piotrowice , dnia 29.12.2011 r.
Załącznik nr 1
OFERTA
na remont pomieszczeń w budynku
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
„Nasza Szkoła” w Piotrowicach 31
I . Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres:
………………………………………….........................................................................................................................
Tel./faks…………………………………..... .Adres e-mail…..………………………………………………..…………..
Lp. Rodzaj roboty Ilość Cena brutto w PLN
-- PODŁOGA
1 demontaż wykładziny 76,3 m2 ....................
2 zerwanie starej podłogi (desek) 76,3 m2 ..................
3 wykonanie nowej podłogi na ruszcie
drewnianym z płyt osb 76,3 m2 .................
4 zerwanie listew przypodłogowych 63,7 mb ...................
5 ułożenie nowych listew przypodłogowych
z tworzywa sztucznego 63,7 mb .....................
6 ułożenie wykładziny podłogowej 76.3 m2 ...................
7 usuwanie pozostałości
-- ŚCIANY
8 przygotowanie : usuniecie starej warstwy farby
ze ściany 79,65 m2 ...................
9 usuniecie starej lamperii 59,65 m2 .....................
10 zagruntowanie podłoża 278,63 m2 ....................
11 zazbrojenie ścian siatką zbrojąca z włókna
szklanego 139.3 m2 .....................
12 wykonanie gładzi gipsowych 139,3 m2 ......................
13 malowanie ścian obm. (dwukrotne) 139,3 m2 .......................
14 położenie narożników aluminiowych
w ościerzach okien i drzwi 21 mb ....................
15 usuwanie pozostałości
-- SUFIT
16 zrywanie starej farby 76,9 m2 ....................
17 zagruntowanie powierzchni sufitu 153, 8m2 ....................
18 wykonanie gładzi gipsowych 76,9 m2 ....................
19 dwukrotne malowanie 76,9 m2 .....................
20 oklejanie okien i drzwi (zabezpieczanie
przed uszkodzeniem) 5szt/3szt. ...................
-- ROBOTY MALARSKIE DODATKOWE
21 malowanie grzejników żeberkowych
farbą olejna 5 grzejników/ 70 żeberek ................
22 oczyszczenie rur i przygotowanie pod
malowanie 31,3 mb ................
23 malowanie rur farba olejna 31,3mb ................
24 opalanie i malowanie ościeżnic i skrzydeł
drzwiowych 2 kpl ................
25 oklejanie taśma malarską
-- ROBOTY MONTAŻOWE
26 demontaż i montaż kontaktów 12 szt ................
27 demontaż i montaż lamp 9 szt ................
28 wymiana parapetu wewnętrznego 1 szt ................
-- INNE PRACE:
29 Przygotowanie prac: wynoszenie i wnoszenie
osprzętu
30 Praca osuszacza i wentylatora w razie
konieczności
--
SUMA ..................
Termin realizacji : od 13 stycznia 2012 r. do 27 stycznia 2012 r.
3. Oferuję …….…- miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty .
(Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 m-cy)
4. Okres związania oferta wynosi 30 dni.
5. Termin składania ofert do 05.01.2012 r. (liczy się data wpływu) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piotrowicach 31,
55-311 Kostomłoty
………………………………………..
Miejscowość i data
………………………………………………………………... podpis Wykonawcy
Załącznik nr 2
O ś w i a d c z e n i e
Niniejszym oświadczamy, że zapoznaliśmy się z miejscem remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
„Nasza Szkoła” w Piotrowicach - będących przedmiotem toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia – i nie wnosimy
żadnych zastrzeżeń.
………………………………..….
miejscowość i data
………………………………………………
podpis i pieczęć Wykonawcy