Wpisany przez Administrator
Zapytanie ofertowe na prace remontowo-malarskie w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach.
1. Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny „Nasza Szkoła”
adres: Piotrowice 31
2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowo-malarskie w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
2.2. Szczegółowy opis zakresu prac :
- zbicie starych tynków na ścianach i sufitach wraz z wynoszeniem gruzu – w ilości ok. 230 m2,
- tynkowanie ścian - w ilości ok. 230 m2,
- zerwanie gumoleum oraz położenie płyt OSB wraz z panelami i listami przypodłogowymi - w ilości ok. 160 m2
- zrywanie starych sufitów i wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK - w ilości ok. 160 m2,
- malowanie ścian i sufitów - w ilości ok. 390 m2,
- zabudowa skrzyni schodowej przy zejściu do piwnicy wraz z remontem schodów – 1 szt.,
- montaż lamp – 22 szt.,
- zainstalowanie punktów świetlnych (kable doprowadzające do wyznaczonych miejsc świetlnych – 22 szt.; gniazdka – 34 szt.; włączniki – 6 szt.) – 62 szt.,
- wycięcie starej instalacji grzewczej i montaż nowej instalacji grzewczej – grzejniki 19 szt.,
- przeniesienie skrzynki elektrycznej z parteru na I piętro i założenie tzw. esów – 1 szt.,
2.3. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Materiały – po stronie Zamawiającego.
2.4. W związku z powyższym wymagana jest wizja lokalna miejsca wykonywania robót remontowych. W celu dokonani wizji lokalnej należy skontaktować się z p. Marzanną Krzyżak.
3. Osoba upoważniona do kontaktów
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Marzanna Krzyżak – Dyrektor nr tel. 71 397 02 86..
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
· Miejsce realizacji zamówienia: budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach nr 31.
· Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 24 sierpnia 2016 r.
Dokładny termin podpisania umowy zostanie ustalony z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrania w wyniku niniejszego postępowania.
5. Miejsce , sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w siedzibie Zamawiającego: w terminie do dnia 30 maja 2016 r. do godz. 14.00
z dopiskiem:
„ Oferta – prace remontowo-malarskie szkoły”.
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania (liczy się data i godzina wpływu do sekretariatu szkoły). Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Oferta musi być podpisana przez osobę fizyczną albo przez upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
6.1. Ofertę cenową – zał. nr 1.
6.2. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta w przypadków osób prowadzących działalność gospodarczą – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
6.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem prac remontowych – zał. nr 2
6.4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia – umowę konsorcjum.
Dokumenty powyższe mogą być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
7. Rodzaj i opis kryterium, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował najniższą ceną.
8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą faksową lub mailową. Następnie w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia z wybranym Wykonawcą.
1) PYTANIE - ilość metrów bieżących kabla elektrycznego(kable doprowadzające do wyznaczonych miejsc świetlnych?
ODPOWIEDŹ - ok. 300 mb.
2) PYTANIE - ile metrów bieżących rur (instalacja grzewcza)?
ODPOWIEDŹ - ok. 110 mb.
Jednocześnie w związku z tym, że wymienione wyżej wielkości zostały podane w przybliżeniu proszę podać w ofercie w zakresie tych dwóch przypadków cenę w zł/1 mb brutto."
Piotrowice, dnia .15.05.2016r.
Załącznik nr 1
OFERTA
na prace remontowo-malarskie w budynku
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
„Nasza Szkoła” w Piotrowicach 31
1. Nazwa Wykonawcy: ……………………………………..………………..…………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Adres:…………………………………………...................................................................
Tel./faks…………………………………......Adres e-Mail ………………..…………..
|
| Ilość w m2 lub sztuk | Cena brutto w PLN |
|
| ||
1 | zbicie starych tynków na ścianach i sufitach wraz z wynoszeniem gruzu |
230 m2 |
|
2 | tynkowanie ścian | 230 m2 |
|
3 | zerwanie gumoleum oraz położenie płyt OSB wraz z panelami i listami przypodłogowymi | 160 m2 |
|
4 | zrywanie starych sufitów i wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK | 160 m2 |
|
5 | zainstalowanie punktów świetlnych (kable doprowadzające do wyznaczonych miejsc świetlnych – 22 szt.; gniazdka – 34 szt.; włączniki – 6 szt.) | 62 szt. |
|
6 | montaż lamp | 22 szt. |
|
7
8
9
10 | wycięcie starej instalacji grzewczej i montaż nowej instalacji grzewczej – grzejniki
przeniesienie skrzynki elektrycznej z parteru na I piętro i założenie tzw. esów
malowanie ścian i sufitów
zabudowa skrzyni schodowej przy zejściu do piwnicy wraz z remontem schodów,
SUMA
| 19 szt.
1 szt.
390 m2
1 szt. |
|
2. Termin realizacji : do 24 sierpnia 2016 r.
3. Oferuję …….…- miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty .
(Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 m-cy)
4. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
………………………………………..
Miejscowość i data ...........................................
......................... podpis Wykonawcy
- zbicie starych tynków na ścianach i sufitach wraz z wynoszeniem gruzu – w ilości ok. 230 m2, OK
- tynkowanie ścian - w ilości ok. 230 m2, OK
- zerwanie gumoleum oraz położenie płyt OSB wraz z panelami i listami przypodłogowymi - w ilości ok. 160 m2 OK
- zrywanie starych sufitów i wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK - w ilości ok. 160 m2, OK
- malowanie ścian - w ilości ok. 230 m2, OK
-- zabudowa skrzyni schodowej przy zejściu do piwnicy wraz z remontem schodów – 1 szt. OK
- montaż lamp – 22 szt., OK
- zainstalowanie punktów świetlnych (kable doprowadzające do wyznaczonych miejsc świetlnych – 22 szt.; gniazdka – 34 szt.; włączniki – 6 szt.) – 62 szt., OK
- wycięcie starej instalacji grzewczej i montaż nowej instalacji grzewczej – grzejniki 19 sz., OK
- przeniesienie skrzynki elektrycznej z parteru na I Pietro i założenie tzw. esów – 1 szt., OK
Załącznik nr 2
O ś w i a d c z e n i e
Niniejszym oświadczamy, że zapoznaliśmy się z miejscem remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego „Nasza Szkoła” w Piotrowicach - będących przedmiotem toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia – i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
………………………………..….
miejscowość i data
………………………………………………
podpis i pieczęć Wykonawcy